Det är inget straff..

Jag har bara inte haft tid att blogga.. haha.. men jag uppskattar era sms och påminnelser om att jag faktiskt har en blogg. Vissa tror att jag straffar er läsare för något igen, som när jag tyckte att ni inte kommenterade:P. Men nej, jag gillar er allihopa idag!
Jag har hjälpt Sofia att flytta, därför har jag inte haft tillgång till något internet och telefonen har jag glömt lite här och var så ingen MMS bloggning blev det heller. I morgon ska jag försöka sköta mitt "jobb" bättre.

Bilder från dagen bjuder jag på innan jag hoppar i säng..


Johanna & Sofia skruvar säng

Grejer som vi släpat idag

Baltazar var med hela eftermiddagen, förmiddagen fick han vara hemma.

Så här såg det ut när jag åkte hem för en timme sedan, vi är så jävla duktiga som fixat och donat allt själva.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vad ni har varit duktiga! Snäll du e som hjälper Fia att flytta, hon sitter här nu och är så dålig.. Lider med henne... Hoppas hon verkligen trivs nu i nya lägenheten, hoppas hoppas!! =)

2010-06-21 @ 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0