...

Jag har slut på låtar. Får leta någon låt senare. Tänkte bara fråga er, ni som känner mig.

Har mitt hår ändrats?

Jag går på balsamkuren(använder inget schampo). I fredags när jag var ute på Långnäs så kom det fram flera olika personer och berömde mitt hår. Jag är ju ganska van att äldre främst kvinnor pratar och vill ta i mitt hår. Men det har aldrig varit sådär ute på krogen förut. Fint hår!, Snygg du är i håret!, Åhh vad fint! var kommentarer från okänt folk. Hur kommer det sig undrar jag. Kanske att jag ser trevligare ut nuförtiden, så att folk vågar prata med mig menar jag. Jag vet inte, men vet du så skriv vad det är!!
Mitt hår just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0