Hemma mys med Ballen

Ikväll har vi verkligen tagit igen all gemensam tid vi inte haft den senaste tiden. Gått massor med promenader och ätit mat! Bara tagit det lugnt och fått lite gjort här hemma. Burit massor med grejer ner till förrådet och så har jag en stor sopsäck med grejer som jag ska slänga i morgon. Det gick inge vidare med 13 väskor, tror det blev 17 som jag sparade här uppe i lägenheten + att jag gick in på tradera och klickade in ett bud på en väska. Jag hoppas jag förlorar budet så jag inte får någon väska haha.. mina fingrar lyder inte mitt vett. I morgon ska jag få äta ute!! Det är på jobbet så det räknas inte som fusk, lucky me! Nu ska vi gå sista rundan och sen hoppa i säng, är grymt trött och hoppas på en lååång sovmorgon i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0