Kvällen

Gårdagens citat var:
"Där spriten går in, går vettet ut."

Tycker det passar hyffsat bra inför kvällen. Johanna och jag ska ha picknick ute på Långnäs och dricka lite gott. Var längesen vi hade en riktig myskväll. Hon ville kanske ut på Fredagsrocken sen men jag tror inte jag ska dit.
Solen lyser över vår stad... idag igen! Jag älskar bra väder, blir så pigg och glad. Ni är hjärtligt välkomna att besöka oss på vår filt och säga hej. Tror jag ska ta med ankan för jag tror inte Johanna har tänkt på att vi måste ha någon musik. Eller så får jag ta med grodan.. haha.. den ska jag visa er någon dag framöver!
Älskar denna låt, alla minnen från gymnasiet bara poppar upp.. haha..

Underbar!

Gick & talade med träden.. Klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0