Nu är jag på väg:) fya vilken morgon. T...

Nu är jag på väg:) fya vilken morgon. Tur att allt flöt på så bra ändå med tanke på att jag var så sen. Självklart hamnade jag bakom mjölkbilen till Växbo, det hade jag inte tid med. Så det var en jäkla tur att det inte var poliskontroll på vägen in mot stan igen. Jag hämtade upp Linda och vi åkte till Stationen. Var där kvart i 8 tror jag, bra jobbat av mig! Vid 8 ringer Linda och säger att bilen ryker. Vi antar att den kokar på grund av för lite vatten, jag hoppas verkligen det är det felet så de lätt kan fixa det. Pappa tror på grund av att inga lampor lyste att en oljeslang har spruckit och det är mycket krångligare. Vi är väldigt få med på bussen vilket är jätteskönt! Inga skrikande barn och inga pratkvarnar. Nu ska jag lösa lite korsord och dricka min medhavda smootie! Hörs nog snart igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0