Raindrops keep falling on my head

Passande låt för idag, det ska komma 40, ja vad är det de kommer, cl? ml? mm? Ja nått sånt iallafall..
Denna dag har jag spenderat i soffan, känner mig som en pösmunk. Ska bli skönt att komma iväg på något ikväll trots allt. Jag har eoförsig varit iväg på en snabb shoppningrunda idag också, lite pinsamt blev det haha.. men jag ska berätta om det på måndag när det är slut på låttexter i rubriken!

Det är fisketävling i sjön idag, Baltazar tyckte dom var lite läskiga. Han rymde idag, när vi skulle gå en ny väg förbi vårat hus så sprang han hem till porten. Det gick ju bra eftersom det inte är någon väg emellan men det kändes skumt att han inte lyssnade när jag sa stopp. Jag tror inte han gillar regnet så mycket och tar därför varje chans till att gå hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0