Världens sötaste ungar!

Gud vilken tur jag har att jag har så många härliga kids i min närhet. Snart kommer det ut en till liten plutt hemma hos Linda & Markus. Jag kommer att flytta in där.. haha..
Vidde vattnar blommorna hos mor och far.


Nils räddar ett skott från mamma.

Hanna har åkt hem idag. Saknar henne och Loke redan! Men jag ska ta mig iväg på en trip snart jag med. Klurigt när jag har hunden. Jag ska försöka dra med henne till Ullared någon gång i sommar också! Tänk shoppa shoppa shoppa men kanske inte för såå mycket pengar:).
Nu har jag gjort klart Catrins blogg, hoppas hon blir nöjd. Tycker det är jättekul att fixa och dona med designen!

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

You are so welcome =)

2010-06-01 @ 22:17:55
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0