Väskmani

Om jag någonsin (inom det närmsta året iallafall) är och shoppar med dig så får jag inte köpa fler väskor. Jag blir galen på att ha väskor överallt men jag älskar de allihopa! Nu har jag rensat bort en massa "vinterväskor" och behåller endast de jag "vet" att jag kommer att använda de närmsta månaderna. Jag får högst ha 13 väskor i lägenheten, det bör vara ett rimligt mål. Just nu har jag 29 så lite drygt hälften får åka ner i förrådet.

Först plockade jag ihop alla väskor jag hade i lägenheten..

Sen plockade jag ihop dom jag hade glömt..

Jag hittade det jättefina halsbandet jag fick av Sofia i en väska, Wiihooo!

Kommentarer
Postat av: sis

Ge mig några då vetja !!!!

2010-06-22 @ 22:06:39
URL: http://lindamjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0