Blandad blogg..

Gud va blandat jag skriver här.. Först skriver jag om Sinnesrobönen och sen om att jag är irriterad på att jag inte vet vad jag ska välja för tv program. Sen lite paket visning.. haha.. vad tycker ni att jag ska skriva om?
 
Grejen med en blogg är tydligen att man ska hålla sig till ett ämne, det är jag värdelös på.


Men jag är ju mig själv till 100% iallafall. Ni som läser min blogg får veta väldigt mycket om mig och mitt liv. Visst får man en korrekt bild av mig på bloggen? alltså lik den i verkligheten?

Äsh nu ska jag umgås med Therese som sitter och kikar i kakböcker..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kör ju din grej, det tycker jag är bra!

2010-03-03 @ 19:00:51
URL: http://hannadennya.blogspot.com
Postat av: Malin

Man blir så glad när man läser din blogg, man vet aldrig vad som skall komma här näst, vilket är väldigt bra.. =)

2010-03-04 @ 08:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0