Detta går inte..

Jag måste iväg.. jag vill till solen och havet! Jag ska anmäla mig och min kära syster till en tävling ikväll.. Hoppas hoppas vi vinner!

Hit skulle jag kunna åka eller Kroatien men där är det väll inte så varmt nu?! Någon som vet vart det är varmt?! Egypten?
 
Nått måste det bli, maj känns sjukt långt borta. Det var ju då jag har lov/råd att åka egentligen. 7-8 dagar och livet känns lite bättre igen.. även om jag inte klagar nu heller för jag tycker verkligen om livet just nu.

Nä nu ska jag åka till syster och dricka en kopp te och kika på Criminal Mind..

Kommentarer
Postat av: Linda

Mailen tog inte slut, så jag kommer ha ett helvete imorn :P Jag vill också åka utomlands! David har lovat att vi ska göra det, men det kommer nog inte bli av. :P

2010-03-11 @ 21:35:03
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0