Fira Johanna

Det blev ju lite sent igår, vi träffades först klockan 7. Men det var skönt att komma iväg en sväng.
 
Eftersom jag går på ekonomisk grund just nu så ska jag visa er hur man fixar en jättebra present som jag lätt skulle vilja ha..

Enkelt va? Men inte billigt, men det är inga pengar som jag behöver betala just nu. Jag tog 3 sista ljus så 3 förpackningar blev tomma och soppåsens.. mina ljus börjar verkligen sina nu. Men det är Johanna värd!
 
Jag plockade även ihop en temix för hon sa bara häromdagen att hon bara hade äckliga teér kvar hemma men ville inte köpa några nya förrän de gamla var slut.

Sen älskar jag ju att slå in paket så även där blev det ett grönt litet paket..
 
Johanna bjöd på

Så god men även så söt! Glassen var Tofuline, hur god som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0