Frågelista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- plikationstabellen på latin, pluggar fusik på rasterna och
.. ur Magdalena Graaf, Det ska bli ett sant nöje att döda dig.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
- Min stora vita golvlampa

3. Vad var det senaste du såg på tv?
- Law and order igårkväll.. men jag såg på Glamorama imorse fast på datan.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
- 11:33 fel den var 11:27

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
-

 
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
- Jag gick in från bilen efter att jag försökt hämta hem mina katter.. jag fick dock inte med dom hem eftersom porten var låst.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
- Jag utforskade alla Bloggare i Bollnäs som finns på bloggportalen.se

8. Vad har du på dig?
- Korallfärgad klänning

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
- Nopp, men jag hade svinont i läppen så jag sov inte så mycket överhuvudtaget.

10. När skrattade du senast?
- Nyss när jag läste denna blogg

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
- En komihågtavla, 1 tavla med stenar, en hänggrej med ordspråk, en vas som ett bambuskott står i.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
- Ja som i lördags när jag och Hanna åkte hem från stan så var det endast vi som språkade svenska i hela tunnelbanevagnen, det var underligt.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
- Lite lång? Rätt trevlig och jag älskar ju att svara på frågor så det passar ju mig perfekt.

14. Vilken var den senaste film du såg?
- Oj.. hmm jag kollar sällan på film.. Jag vet faktiskt inte.. men jag ska snart se alla Milleniumfilmerna på rad..

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
- En resa och bjuda med alla jag ville ha med!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
- Jag har en flaska med sprit under min säng.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
- Jag skulle skapa en Gud som var god som vill alla människor väl eftersom det tyvärr inte finns nu.

18. Tycker du om att dansa?
- Ja ibland! Om det är rätt musik och känslan är rätt. 

19. George Bush?
- Aaa.. what?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
- Camilla, Rasmus, Christoffer, Gabriella, Casper sen har jag några namn hemliga men dom har jag uppskrivna i en bok så jag ska komma ihåg dom.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
- Ja jag kan överväga allt, frågan blir sen om jag skulle flytta?!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- Om han finns överhuvudtaget tycker jag att han kan be om ursäkt för att han skapat ett så kaotiskt liv till så många människor. Jag vill ha en förklaring till det lidande han utsätter människor för...

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

- Marion, Linda Larsson, Linda BJ, Linda Carlqvist & alla på www.Bollnasbloggen.se


Kommentarer
Postat av: Marion

Tycker inte OM utmaningar :(

2010-03-22 @ 15:26:20
Postat av: Renerachel

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-04-25 @ 14:35:43
URL: http://renerachel.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0