Freddegredde

Vem är denna karl?!

Stämmer det att han är 25 år och heter Fredrik Larsson och är från Bollnäs?? Det är vad jag har hört men jag har aldrig sett människan förut så det låter inte så troligt. Jag känner såklart inte alla som är 25 från Bollnäs men man brukar ha en susning om vilka dom är.

Ni måste kolla på denna


Han är ju så jävla duktig!! Detta är alltså samma person fast han har klippt ihop så det ser ut som att han har en tvilling.. det sjuka är att han till höger är finare än han till vänster.. hur kan det komma sig när det är samma person?

Han är ju så charmig så det är inte sant!! look on the smile! Så självsäker, Love it! titta på smileet 2:34.. gud..

Älskar rösten i OC och Naruto & Family gay & Firefly går jag och nynnar på hela tiden.. blir knäpp.. Cheers är fin men sorglig..

Jag har försökt klura ut lite mer om honom men jag finner ingen information..

Vad vet du?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag deklarerade via skatteverket.se så får du veta om du får restskatt eller återbäring ;)



Haha, jag tycker att tapeten är slemmig, så det är lika mycket ett Marion-ord, men jag tycker om min slemmiga tapet :D

2010-03-23 @ 19:48:28
Postat av: Marion

Jag skrev ju mitt namn igår, med det syns inte?



Jag tror aldrig jag sett killen nån gång, men han var grymt duktig :) Hade inte tid att kolla på klippet igår när jag var in ;)

2010-03-24 @ 08:12:31
Postat av: Hanna

Det beror nog på att du gillar killar med gitarr mer än piano =)

2010-03-24 @ 09:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0