Hmm..

Har nyss varit och hämtat upp Elina och vi har vart och köpt lite ost och kex till ikväll.
 
Före det var jag ju på denna intervju. Det kändes helt okej och de var super trevliga och frågade berättigade saker. Sen kom smällen, jag fick ett tekniskt prov haha.. på engelska.. Jag svarade inte ens på Level 5 frågorna för jag kunde inte ens chansa vad de betydde. Var olika förkortningar. ISP, IVN OPI.. vem fan vet vad det betyder. Jag lär mig gärna men jag vet det inte just nu iallafall!
 
Nu ska vi ta och äta lite käk.. har gjort det enkelt för oss och köpt färdigmat.. Lovely!
 
Mitt batteri tog slut på telefonen efter att den har gått röd hela dagen så om jag inte svarat är det därför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0