Horoskop

Mitt horoskop är så passande..
OXEN 11/3-24/3
Prioritera!
Andras beroende av dig känns betungande och nu behöver du göra dig fri, åtminstånde för ett tag. Att byta miljö bara över en helg eller några dagar blir ett välgörande andningshål för dig!
Fokusera på: Dig själv.
Lyckokastet: ett shopping fynd.
Bäst vibrationer: Med lejonet.
 
Passar ju perfekt, bestämde mig att från och med imårron så ska jag satsa helhjärtat på mig själv. Kommer ju även att byta miljö eftersom jag ska till Stockholm inom denna period. Shopping fynd kommer jag inte få eftersom jag inte ska köpa något alls sen jag slösade bort 500 idag. Jag känner mig heller inte betungad av andra, jag tycker om mina vänner extra mycket just nu faktiskt, är så lycklig att jag har dom i mitt liv!
 

Nu ska jag läsa klart ett mer seriöst inslag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0