Im back i Bollan

Det absolut bästa med bloggen är kommentarerna och frihetskänslan när man skrivigt något man gått och grumlat på som jag bara släpper när jag skrivigt ner det. Jag har ju faktiskt inte alls varit inne på bloggen dessa dagar utan endast bloggat med mobilen.
 
Så jag läste era kommentarer först nu.. ska svara på dom nu.. VARNING FÖR VIDRIG bild.


* Det blåa pillret från Thailand som jag åt är munsårspiller
* Nä Aftonbladet kan inte göra saker snyggt.. tydligen.
* Japp, jag är vilse rätt mycket i Stockholm. Med bil hittar jag eftersom jag har GPS så dessa dagar har jag besökt: Spånga, Sätra, Skärholmen, Kista, Bromma, Huddinge, Länna & så har jag ju varit på stan och Djurgården/Skansen men dit åkte jag tunnelbana vilket jag inte alls gillar.
 

Det är skönt att ha kommit hem till Bollnäs! Men imårron känner jag nog för att åka iväg igen.. Känns som att jag har varit borta i en vecka..


Måste och hämta hem katterna också men jag är så trött.. orkar inte riktigt ta mig iväg nu.. känner mig bara för att krypa ner/upp i soffan och somna illa kvickt. Kanske hämtar dom imårron.. Johanna erbjöd det så jag kanske tar erbjudandet och somnar själv ikväll.. det är så tomt här hemma.

Det är min kära syster som bloggat lite här idag, hon tycker att det är skoj! Så nu ska hon skaffa sig en blogg:).. Haha äntligen!
Ni bör kunna lista ut att det är hon som bloggat med tanke på att jag Hejjar på Hammarby och inte Bollnäs!
 
Nu blir det avgiftning av mig denna vecka precis som Linda Larsson föreslog..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0