Jag är...

0-178698c180d097b38eebe62b540a4301.png

Jag är vilse som vanligt. Jag åkte till Skärholmen för att strosa bort lite tid och gå på Lagerhouse och vänta på Malin som kommer hem snart. Men jag hittar inte Lagerhouse och jag vet inte riktigt vart jag ställt bilen heller:(. Haha så typiskt mig! Hittat jättefina svindyra muggar på Indiska:). Hmm nu har jag hittat bilen iallafall!! Men ni som känner er hemma här får gärna ringa mig. Nu ska jag sätta mig och kolla på folk en stund tills Malins tunnelbana kommer in:) min kamera har dött så jag kommer inte att få några kort alls från och med igår.. Jag är så oplanerad. Kanske ska gå och kolla efter en laddare? Ops nu ringde Malin:) nu har jag hittat Lagerhouse:-) wiiiho! See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0