Kärlekstörstande

Ikväll saknar jag någon att dela mitt liv med...
 
Jag får rätt ofta den frågan "Men är det inte tråkigt att bo själv & vara singel?". Jag svarar alltid nej det tycker jag inte. Men just ikväll känner jag att det skulle vara mysigt att ha en kille som bara hade mig som prio 1.


Vad gör ni ikväll? Alla jag känner är full eller har hemmakväll med sin andra halva..
 
Jag ska nog åka iväg och köpa nått smarrigt nu och sen mysa ner mig med katterna i soffan och kika på Let´s Dance! Hoppas Claudia vinner!


Kommentarer
Postat av: Linda C

Nej du Hanna,nå mys är det då inte. Jag frågade för en stund sen om det var ok om jag gick o la mig. Måste tvätta av väggarna o taket i vardagsrummet först bara. Har tömt hela för att pappa kommer o spacklar + målar i helgen. ALLT där inne står i datarummet nu, där vi även ser på tv. Skit trångt! Ha en bra helg! Vi skall bara ta det lugnt, imorgon skall jag hjälpa Josefin Nygren att flytta in i deras hus här i Kilafors :)

2010-03-26 @ 19:49:29
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0