Lunchen blev...

13a4a36b99d2ce8e184237be0d44e554.png

Lunchen blev inställd. Jenny har magsjuka:( så jag sitter nu här helt själv med min sallad. Inte för sälladen är lika bra, man får bara välja 1 sked av varje och det är mycket mindre på:( Lite tråkigt att äta själv men Jenny har hållit mig sällskap i telefonen. Det har ringt sjukt mycket på min telefon idag, alla har ringt och flera gånger:) härligt! Jag har pratat med Hanna, Linda L, Linda C, Johanna, Elina, Jenny, brorsan och någon mer jo någon från jobb intervju företaget. Jag ringde dom tidigare för att jag ville veta lönen och om det är någon idé att ens gå på intervjun. Jag fick ett jobb på Telepreformence förut och tackade nej till det för att lönen var kass. Och jag fick nyligen veta att även detta jobb hör till TeleP. Så jag ville veta vad lönen var. Men det kan dom inte svara på. De hade ingen aning. Hur fan kan det vara så? Jaja nu ska jag åka och handla lite till kvällen tror jag så att det är klart. Jag vill bara hem nu eller till Stockholm:) längtar dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0