Mysdag

Ibland önskar jag att alla människor vore smarta. Jag kan faktiskt sumera halva min förmiddag så. Först kollade jag på katrin i Vakna med the Voice. Sen duschade jag & gick på stan för att utföra mina ärenden. Jag tycker verkligen inte om myndigheter längre. Alla säger olika saker och ingen vet så mycket som jag behöver veta. Hon jag pratade med idag fick ringa en kollega FYRA gånger för att kunna svara på mina frågor. Tycker lite synd om henne för hon verkar inte ha fått någon utbildning alls. Det var tre äldre damer som alla var jätte trevliga som fanns tillgängliga för frågor idag. Men ingen hade den information jag behövde. Så mitt beslut blir att jag skiter i detta.
 
Klockan 12 kom Christine hit och vi käkade lite Lax & Bulgur med grönsaker, recept kommer senare.
Klockan 13 hade jag tvätttid, känns gööör skönt att ha tvätten gjord.
Christine och jag har suttit och pratat och sysselsatt våra hjärnor med utveckling. Det är så spännande. Känns som att vi är lite i samma fas i livet på något vis. Vi trivs med vart vi befinner oss men vil ha något nytt inom jobb"sektorn". Utbildning?, nytt jobb?, företag? Detta är så intressant att prata om och Christine är så härlig att resonera med i dessa frågor speciellt.

sen drack vi te & Therese kom förbi en sväng.. Nu är jag åter själv & har då tid för bloggen och så ska jag fixa med lite paket till Johanna.
 
Ikväll blir det mys med Johanna & Nina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0