SKATTEÅTERBÄRING

Hallå, jag blev just världens gladaste Hanna! Jag läste på Marionsblogg om skattepengar och tänkte inte mer på det.. men blev fundersam hur fan hon redan kunde veta det. Hon svarade såklart snabbt som tusan och sa att man kan kika på skatteverket.se och då loggar man in med BankID.
 
Jag ska få tillbaka 13 682 kronor, förstå vad underbart!


Jag fick restskatt en gång för kanske 7-8 år sedan och sedan dess betalar jag alltid in extra skatte pengar + att jag ber mina jobb dra mycket skatt så att jag inte ska få det igen. Men jag är alltid nojjig när man ska få veta hur det blir. Jag har alla år efter denna gång fått tillbaka pengar men jag kan inte räkna med det för då blir jag nog besviken nått år snart.
 
Jag känner mig alldeles lugn i magen och ler i hela ansiktet. Detta kanske inte är mycket pengar för er men jag kan säga att detta garanterar en resa och en roligare sommar för mig!
 
Skynda er nu att gå in och kolla vad ni får eller blir skyldig?! eller alla kanske har gjort det redan?


Kommentarer
Postat av: Nina

åhh jag skulle oxå vilja få tillbaka SÅÅÅ mycke.. skulle få typ 3000 men bättre det än restskatt =)



Kram

2010-03-23 @ 20:48:20
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Kristin

Fan vad härligt med så mycket extra cash :) Det är ju nästan en månads lön. Själv fick jag tillbaka 2400 haha..

2010-03-24 @ 00:40:12
URL: http://kristinrenofalt.blogspot.com
Postat av: Marion

hehe, kul att kunna göra dig glad och lugn ;) Nu är det ju inte jag som ger dig pengar, men skönt att kunna hjälpa till att ge dig lugn i magen och leende i ansiktet :)



Jag fick tillbaka 4600 nånting och hade nog blivit troende om jag fått tillbaka din summa!

2010-03-24 @ 08:35:34
Postat av: Therese

Jag tog bara en negerboll, och den var god. Dock funderar jag på att luncha där på fredag, tror dagens var lasagne då, och det vore värt att prova :) Har du inte varit där nå än? Du brukar ju vara duktig på att utvärdera matställen :)



Jäklans vad mycket du får tillbaks då, lite avis! :P

2010-03-24 @ 20:56:36
URL: http://thogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0