SYOSS

Okej jag tänkte hemlighålla detta eftersom jag bröt mitt "Inte köpa hårgrejs saker" löfte. Men jag har ju varit så otroligt duktig och inte köpt något sen Januari när jag gjorde den där stor beställningen..

Men jag läre ju ge min omdöme till Syoss Repair Therapy


Håret blev super lockigt efter en tvätt. Vet inte om det är bra eller dåligt riktigt ännu. Håret känns rent men det känns underligt varmt i hårbotten och jag duschde ur det noga. Kanske bara är mitt huvud som spelar mig ett spratt. Det känns inte som att det bygger upp håret riktigt för det känns ganska så torrt. Men jag brukar ju använda mitt Absolut repair och det är ju jättebra och håret blir väldigt mjukt. Vi får se hur länge håret håller sig bra. Tänkte att jag ska använda detta i typ 1-2 veckor nu för at se om det blir någon skillnad. Betyg kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0