Thomas Järvheden

Vad är detta för skit?
 

 
Hur tänker man när man lägger tid på en sån här grej?

Antill ni kan se den här Klicka sedan på "Melodifestival" & då finns där ett klipp med Thomas..
 
Okej, jag googlade honom nu, han är tydligen komiker.. ibland förstår jag mig bara inte på sånna.


Snygg var han dock, nu ser han ut som en gubbe.

Ps. idag har du tur Malin, det kommer nog vara en uppdatering varje gång du klickar in dig här:).. Har en massa åsikter att skrika ut idag:P. Tack så mycket för pengarna! & Klart vi ska ha en spakväll och det ganska snart tycker jag:)

Kommentarer
Postat av: Marion

Ja tänk om det är så :O



Men jag tror nog att det är för att jag tränat ;P

2010-03-02 @ 16:32:36
Postat av: zeynep

heheheh va fan sjunger bögen om :))vad är det för trams !!

2010-03-03 @ 19:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0