Älskar

Det är underligt att man kan få en sån annorlunda bild av en person. Killen som sjunger denna låt har jag fått för mig att är en lite mörkhårig snygging, men han ser ju gammal och tråkig ut. Kollar på MTV idag när jag pluggar.. gud vilka felaktiga bilder jag har av en massa artister, tex Lady Gaga är ju inte alls fin, det är kanske därför hon spökar ut sig i olika kreationer?! Hon är liksom inte naturligt fin med fina drag. Oj vad elak jag är.. haha dömmande Hanna is back! Den andra tjejen i Lady Gagas video är ju jättefin i ansiktet och natrulig på nått vis..

Äsh nu ska jag kocka mat, Chiliconcarne till mig och Helena:D..


Kommentarer
Postat av: Helena

Skitgott Hanna!! Tack så mycket!! Lyxshaken efter var ett bra avslut tycker ja :)

2010-05-12 @ 14:45:23
URL: http://helenawoxberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0