Bad night

Kunde inte få mina fingrar att skriva "god morgon" och verkligen mena det. Jag åt pizza igår & choklad i banan så nu har jag sjukt ont i magen och har haft det halva natten så jag har inte alls sovit mycket. Nu har jag precis kommit in från morgonturen med Baltazar och tror att jag ska unna mig att gå och lägga mig igen och försöka sova någon timme. Kommer troligvis inte att lyckas men ett försök är det nog värt. Hatar att ha ont oavsätt vart. Nä som sagt nu blir det sängen klockan är ju ändå bara 8.


Idag måste jag räkna matte så att vara vaken lockar inte sådär förfärligt mycke:P!


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, hoppas det går över!



Sv; Ja, hade man tjänat lite mer pengar hade det ju inte varit något att fundera på!



Ja, David kom igår! :D Äntligen!

2010-05-15 @ 08:24:43
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0