Gratisdag

Här är mina bästa tips till gratis nöjen!
Först åker du på Jysk för att köpa en säng på slutrean en vecka för tidigt vilket betyder 0 kronor i utgift. Sen går du in på Elgiganten och sätter dig i massage stolarna vi satt där bra länge och njöt! Jag funderade till och med på att köpa med mig en hem, men då skulle det ju inte blivit GRATIS.
Sedan åker du hem med en kreativ vän och låter henne/honom rita lite på dig. Vilket gör att du känner dig lite ompysslad.
+ att du får en eller flera "konstverk" på dig
(Några dagar före bakar du kladdkakemuffins). På kvällen plockar du fram dom ur frysen och bjuder in en god vän. Detta är vad jag ska göra nu! Inbjudan är gjord så det är bara att vänta tills det knackar på dörren. Sen ska vi prata och mysa hela kvällen lång.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oops! Jag som inte ens åt en =( Men se det positivt... då kan du bjuda in ytterligare en vän på fika =)

2010-05-28 @ 14:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0