Jakten på Julia

Kollar ni på Jakten på Julia? Det är ju bara så bra! Jag har kollat på 7 avsnitt i rad snart, eller om en timme rättare sagt.
I början gillade jag Ellen men nu är min favorit lätt Shirin, tycker att hon ska vinna.

Kom på att jag kan skriva lite om varje..

Josefin: vet inte riktigt varför men hon når inte mig på något vis. Hon är ju duktig men jag gillar henne inte på något vis.
Lisette: Duktig men jag tycker inte hon ska vinna.
Caroline: Älskar hennes "Ramlar". Hon går verkligen in i rollen! Hon kan vara Julia.
Shirin: Jätte härlig röst! Jag är bara helt fast när hon sjunger.
Kristina: Hon ser för gammal ut för Julia. Men hon är ju sjukt bra.
Ellen: Jag gillar hennes attityd. Hon kämpar verkligen. Hon kan vara Julia.
Frida: Hon är inte min Julia. Duktig dock, men hon passar bara inte.

Gå in och kolla NU www.svtplay.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0