Matte hela långa dagen

Jag borde nog tacka vädergudarna för att det inte är sol och hälgt väder idag. Skulle inte httat motivationen att sitta kvar inne då. Men nu gå det riktigt bra. Jag har äntligen kommit till ett avsnitt som jag verkar förstå. Är på sidan 111 nu det betyder att jag gjort 6 svåra sidor idag. Nu hoppas jag att det blir lättare. Hoppade dock över det talet jag kört fast på, får lära mig det en annan dag helt enkelt. Nu ska jag plugga på och ställa in mig på att klara provet!

Denna hittade jag i boken när jag skulle börja plugga idag


Detta kapitel är jag på nu, känns bra. Bara 26 sidor to goo..


Kommentarer
Postat av: Fia

Duktigt Hanna! Ah det är skönt att det ärdåligt väder nu när man jobbar :P Kanske kommer förbi med din matlåda lite senare om du är hemma? :) Mor och far kommer hem idag också så jag kommer vara där en stund först direkt efter jobbet! Kraaamis

2010-05-16 @ 15:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0