Min kväll



Uppdate 8 maj: Jag blev såhär tårögd när vi åkte hem i bilen från mamma och pappa till syster. Nils satt bak i bilen och jag jag svängde tvärt med bilen och sa att jag nästan körde på en igelkott. Nils blev lite putt och sa "Det finns inga sånna nu". Å då svängde jag igen och sa "men oj där kom det en orm" det jobbiga var bara att Nils huvud dunkade in i dörren och han blev ännu surare. Jag skrattade så jag nästan kissade på mig, fick stanna bilen för jag såg inte framåt.. hahaha..

Alla som känner mig väl vet att ibland får jag skrattanfall som är hemska. Ögonen tåras och det ser ut som att jag verkligen är jätteledsen och låter nästan som det med:P. Tänkte därför driva lite med er, men ni var inte på hugget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0