Söndag lovely sunday

Idag har jag och Ballen varit ute på äventyr. Åkte till Växbo och var ute i trädgården och pysslade med mamma och pappa. Han var så duktig och stannade på gården hela tiden, trots att grannens hund var ute och skällde. Haha vet ni att jag inte skrivit hur jag mår på bloggen på länge? när jag trodde väll de.. men några har reagerat på det och tror jag mår dåligt. Snacka om pessimistiskt. Jag mår fint! Är lycklig och pigg och kry! Har lite ont i min vänstra hälsena om jag ska vara petig men det börjar gå över. Så nu vet ni.


Snygging

Vidde & Ballen kollar på båten ute på vattnet på vår kvällsprommis.

Sofia var här och gick nyss kvällsrundan med Ballen eftersom Vidde sover.

Katten & Ballen är bästa vänner.


Kommentarer
Postat av: Marion

Schyst text på tv:n när vovven glor på Katten.. "Han hade en kniv och hotade att döda henne"... :P

2010-05-10 @ 05:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0