Tjabba tjena hallå

Gud va jag saknar rubriker.. give me same tips!

Varit på matten tills nyss. Jag har TRE sidor kvar till jag gjort hela boken. Jag är nöjd! Nu ska jag åka på Tempo och köpa någon god macka och sen svischa ut på Långnäs och lägga mig på en filt i gräset och göra ett provapå prov inför fredagen. Det som är klurigt är att det är så många olika sätt att räkna och jag måste se på talet vilken metod jag ska använda. Men jag har två olika prov så jag tänkte om jag gör ett idag efter jag är klar med boken för att se vad jag behöver träna mer på och sen ett på torsdag, bara för att få känna av. Blir nog bra det här känner jag.

Nu har jag en fråga som jag tycker att ni alla kan svara på under dagen!


Vad fokucerar Du på i denna bild, alla moln eller sprickorna med blå himmel?


Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Helheten. Ser molnen och att de är sprickor mellan dom.. =) så allt antar ja?

2010-05-17 @ 12:05:32
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0