Vad ska jag nu göra hela dagarna?

Jag känner mig helt tom nu. Matten kommer nu sakta men säkert försvinna ur mitt huvud. Nu när jag har haft matten i 5 veckor(ja visst känns det som mycket längre?!) så har jag haft en bra anledning till att hitta på något annat roligare. Nu har jag ingen motivation nu kan jag ju vara hemma och bara kolla på tv. Återgå till Sjunde himlen 11:50 varje dag och bara yra runt. Nä det var skönt att ha något som höll rutinerna på plats.
Vet inte hur provet gick, får svar på måndag eller tisdag. Det kändes okej, skrev nått på alla frågor men svarade nog fel på minst 3. Jag tror man bara behöver 13 poäng av 43 eller var det 23 av 43?! Jag borde ha turen att klara det. Annars får jag la börja plugga igen:).

Jag har hittat ett jobb jag vill ha! Skräpsamlare på ån i Söderhamn! Förstå vad härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0