Väder

Jag blir påverkad väldigt mycket av vädret när det gäller mitt humör och mående i vanliga fall. Jag brukar älska ösregn och sol och värme och blåst. Men nu när jag har hunden så måste jag gå ut i ösregnet, inte lika skönt. Igår när det var jättesoligt så blir det så varmt för lillen så man vill nästan inte vara i solen. Jag tror det är "hundväder" jag ogillat tidigare, när det är hyffsat varmt så man vill vara ute men gärna lite moln så det inte blir för varmt. Idag regnade det lite lagomt när vi gick ut, allteftersom så ökade regnet, när vi kom hem var det som att stå i ett vattenfall..haha.. När vi gick ut så gick Ballen omvägar för att inte gå i vattenpölar, när vi kom hem så var hela marken en ända stor vattenpöl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0