Balsam metoden

Jag har varit duktig och följt balsam metoden nu igen. Har dock inte alls fått effekten jag önskar. Att håret ska bli lagomt fluffigt och fräscht länge. Utan det har blitt ruffsigt och bångstyrigt. Tror det beror på att jag använt New SPA balsamet och det har aldrig känts riktigt bra. Så nu har jag skaffat mig ett nytt balsam idag.
The Body Shop Rainforest Moisture conditioner for dry hair

Vad tror ni om det? Jag har aldrig köpt produkter från Body shop förut. Känner att det är lite för dyrt men nu vill jag verkligen ha ett bra balsam!
Detta är jag idag.. ni får ursäkta det röda ansiktet, jag har nyss varit ute och promenerat B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0