Emma

Emma
En av de absolut bästa sakerna med bloggen är självklart er läsare. Ni läsare har dessutom blitt några fler sedan jag började med LCHF. Det finns så mycket information om LCHF ute på internet och en massa bloggar som skriver om LCHF men ingen på ett sånt sätt att det passar mig.
Jag finns ju för er och jag skriver på ett sånt sätt och om de grejer jag skulle vilja läsa. DVS allt, vad jag äter, när jag äter, recept, när jag fuskar och när det går trögt. Jag försöker på inget vis försköna denna diet. Den är jävligt bra men kan även vara sjukt jobbig i vissa situationer och vissa perioder. Därför är jag så glad att jag har hittat världens bästa Emma!
Emma är för mig den jag försöker vara för er. En positiv härlig människa som tipsar Mig om recept, som skriver till Mig om sina svårigheter, jobbiga stunder, roliga stunder, framgångar, funderingar inom LCHF, träning, handla ekologiskt?!, godissug och ger mig grymt mycket peppning. Det känns som att vi är på samma nivå. Hon vet alltid vad jag pratar om och det är så skönt. Hon är mitt starkaste stöd just nu inom LCHF. Vi har mailat så mycket nu att vi börjat sväva ut på hundar, lägenheter, familj och massa annat skoj. Men det känns ändå skönt att veta att hon finns där, där bakom skärmen, bara ett mail bort. Hon vet massor och jag älskar pålästa människor.
Emma har gått ner 23 kg, 4 kilo mer än mig. Det är hon värd! Jag hoppas innerligt att vi tillsammans kommer att hålla i denna dieten tills vi är i mål. Men det tror jag, för jag tror på denna diet och jag tror på att jag kommer att lyckas och jag tror på att Emma kommer att lyckas.
Sanna är ju min allvetare också men hon har ju fan flyttat till Argentina så henne kan man ju inte räkna med varje dag längre.. haha..
Sen har jag ju alla mina "vanliga" vänner, men på något vis känns det skönt att ha hittat Emma för då behöver jag inte tjata ner dom allt för mycket med massa LCHF snack. Mina vänner och min familj är dock jätte viktiga och är super peppande och goa när det gäller dieten!
En av de absolut bästa sakerna med bloggen är självklart er läsare. Ni läsare har dessutom blitt några fler sedan jag började med LCHF. Det finns så mycket information om LCHF ute på internet och en massa bloggar som skriver om LCHF men ingen på ett sånt sätt att det passar mig.
Jag finns ju för er och jag skriver på ett sånt sätt och om de grejer jag skulle vilja läsa. DVS allt, vad jag äter, när jag äter, recept, när jag fuskar och när det går trögt. Jag försöker på inget vis försköna denna diet. Den är jävligt bra men kan även vara sjukt jobbig i vissa situationer och vissa perioder. Därför är jag så glad att jag har hittat världens bästa Emma!

Emma är för mig den jag försöker vara för er. En positiv härlig människa som tipsar Mig om recept, som skriver till Mig om sina svårigheter, jobbiga stunder, roliga stunder, framgångar, funderingar inom LCHF, träning, handla ekologiskt?!, godissug och ger mig grymt mycket peppning. Det känns som att vi är på samma nivå. Hon vet alltid vad jag pratar om och det är så skönt. Hon är mitt starkaste stöd just nu inom LCHF. Vi har mailat så mycket nu att vi börjat sväva ut på hundar, lägenheter, familj och massa annat skoj. Men det känns ändå skönt att veta att hon finns där, där bakom skärmen, bara ett mail bort. Hon vet massor och jag älskar pålästa människor.

Emma har gått ner 23 kg, 4 kilo mer än mig. Det är hon värd! Jag hoppas innerligt att vi tillsammans kommer att hålla i denna dieten tills vi är i mål. Men det tror jag, för jag tror på denna diet och jag tror på att jag kommer att lyckas och jag tror på att Emma kommer att lyckas.

Sanna är ju min allvetare också men hon har ju fan flyttat till Argentina så henne kan man ju inte räkna med varje dag längre.. haha..
Sen har jag ju alla mina "vanliga" vänner, men på något vis känns det skönt att ha hittat Emma för då behöver jag inte tjata ner dom allt för mycket med massa LCHF snack. Mina vänner och min familj är dock jätte viktiga och är super peppande och goa när det gäller dieten!

Fina Emma

Kommentarer
Postat av: Sanna

vilket otroligt fint och bra inlägg Hanna, din "allvetare" finns fortfarande på skype när jag inte pluggar. kram=)

2010-11-03 @ 16:31:38
Postat av: Emma J

tack du är för himla gullig hanna!! många kramar till dig!

2010-11-03 @ 16:48:54
Postat av: Raymonddagny

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-02-10 @ 08:08:18
URL: http://raymonddagny.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0