God morgon

Hörreni idag ska vi ta och vara lite ytliga och jag ska tjattra lite om olika program på tv:n och sen ska jag uttala mig om någon/några kända personer.
Jag gillar tema dagar, så idag är alltså temat Nöjesvärlden!
Spännande va?
Har ni något förslag på något annat tema som vi eller jag kan ha här på bloggen? Imorgon är temat hundträning på okunnighets nivå. Ni ska få hänga med på Baltazars och mina träningar för en dag. Detta kommer att vara i video format. Skoj eller vad?
Men så tillbaka till idag.
Hörreni idag ska vi ta och vara lite ytliga och jag ska tjattra lite om olika program på tv:n och sen ska jag uttala mig om någon/några kända personer.
Jag gillar tema dagar, så idag är alltså temat Nöjesvärlden!
Spännande va?
Har ni något förslag på något annat tema som vi eller jag kan ha här på bloggen? Imorgon är temat hundträning på okunnighets nivå. Ni ska få hänga med på Baltazars och mina träningar för en dag. Detta kommer att vara i video format. Skoj?
Jag har dålig koll på kändisar, jag googlade på ordet "kändis" och då fick jag upp denna tjej. Ska ju vara bland kändisar idag på bloggen. Har ingen aning om vem det är dock haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Agnes va?

2010-11-04 @ 07:30:15
Postat av: Linda Larsson

Idol Agnes =)

2010-11-04 @ 10:05:05
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Honi

Ser ut som Agnes från Idol som dom redan nämnt :)

2010-11-04 @ 10:50:08
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: sis

men hanna det är ju Agnes....

2010-11-04 @ 17:34:12
URL: http://lindamjonsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha! Vad rolig du är!! Det är ju Agnes =) Du vet hon som du tycker sjunger "från halsen" eller vad du nu brukar säga =)

2010-11-04 @ 18:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0