Grodan Linnea

Kommer ni ihåg tjejen jag berättade om förut som "råkade" åka på en extra färjetur? Det är henne jag bor hos nu. I Stockholm ni vet. Jag är här och myser runt! Trivs så otroligt bra här ibland. Jag antar att ni listat ut att jag inte är hemma i Bollnäs.
Iallafall back to Linnea.

När vi åkte ner hit så kom hon av någon underlig anledning in på älgar. Att de skulle bitas. Men sen sa hon "även om de inte har tänder så kommer de med sina sladdriga läppar och nyper oss". Haha what?
Ja men du vet de har inte lena läppar utan sträääva hårda som gör ONT! Haha..

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Haha världens knasigaste svan :) pussa henne från mig o han en toppenresa. snöar för fullt här med nu :) underbart. krams

2010-11-09 @ 20:38:01
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Helena Woxberg

Haha..helskön kommentar :) Nu bara vräker det ner här hemma med. Hoppas du har kul där nere..passa på och njut!! Skönt att komma bort lite ibland :) Å Tack för tidningarna!!

2010-11-09 @ 21:13:17
URL: http://www.freewebs.com/helenaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0