Hundvaktare sökes!


Jag söker en hundvakt till min underbaring!
Jag ska nu börja jobba ni kommer ihåg det va? Det är imorgon. Så nu måste jag hitta en bra hundvakt. Jag har mailat med flera tjejer som är arbetslösa mm men jag känner att jag inte hittat någon som riktigt klaffar med oss.

Det jag söker är:
* Gärna en gamling som bara går hemma om dagarna.
* Eller en distans studerande.
* Personen ska vara hemma mycket.
* Personen ska helst inte ha barn, iallafall inte jobbiga och oförsiktiga barn.
* Personen ska klara av att gå ut på en promenad 30-60 minuter.
* Personen ska självklart tycka om djur.
* Personen ska inte vara tuffare än mig mot Baltazar, för han är lätt stött.

Så om ni har en mormor eller morfar eller farmor eller farfar som bara går hemma om dagarna men ändå försöker ta sig ut på en promenad någon gång då och då Tipsa dom då om mig! Eller tipsa mig om dom! Jag vill bara ha snälla människor som är lugna och som vet att de kan hjälpa till för en längre period. Helst ska de bo runt Öster i Bollnäs. Det vore perfekt!

Maila mig på [email protected] eller ring på 0761038186

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0