LCHF, vikt och peppning

Det är blogg dagens led ord! Möjligtvis att jag sticker in ett och annat recept också. Jag kan inte beskriva hur glad jag är att jag provade LCHF dieten. Den kommer nog att förändra mitt liv, till det bättre! Ibland är jag dock så trött på att äta fett så jag kan kräkas men det "goda" väger ändå upp!

Idag ska vi fokusera på det "goda"! Vi ska prata om resultat och medgångar! Jag ska suga i mig och vara stolt och ni ska förstå att ingenting är omöjligt!
Hur tjock man än är så går det att övervinna, hur deppig man än är så finns det ljus i tunneln och hur mycket man än kämpar själv så behöver vi våra vänner och familj.

Kommentarer
Postat av: Emma J

Kuul :-)

2010-11-03 @ 07:46:31
Postat av: Johanna

Godmorgon min kära! Du är en inspirationskälla för många, har alltid goda råd och är en vän i alla lägen! Säger det för sällan bara... PUSS

2010-11-03 @ 09:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0