Resultat

Dagen blev inte 100 gånger bättre än gårdagen tyvärr. Det visade sig att Baltazar har någon tand lös så det blir sövning och urdragning med mera för honom och personlig konkurs för mig. Det var verkligen ingenting jag behövde just nu. Pengarna rullar på bra ändå och fler utgifter gör att det troligtvis inte blir någon Malmö resa och inte heller någon annan resa mer än den till Stockholm för lite jobb!

Helena var nyss här och surrade, mysigt med sällskap! Älskar att ha vänner här trots att jag kollar på tv och diskar och lagar mat och fixar med PartyLite grejerna. Ikväll är det PartyLite jobb som står på schemat. Nu ska jag ut med Ballen tills jag fryser halvt ihjäl och sen måste jag packa väskan och åka. Det är tydligen en filminspelning i Segersta som är bökig att ta sig förbi.

Plus idag:
* Helena kom hit
* fick super god kyckling och bacon rätt
* inte lika kallt som igår
* disken är klar
* micron är ren
* fläkten funkar
* Baltazar hade inte något allvarligt fel
* Minus 19,3 KG
* pratat massa med Linda
* bilen startar
* Jag har inte spillt på mig på HELA dagen!

Nu Ballen tid

Kommentarer
Postat av: Helena Woxberg

Tack för igår vännen! Det var trevligt :)

2010-11-19 @ 16:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0