Svarar på kommentar..

Anonym om Köttbullar med oliver och kanel - LCHF:
jag har en fråga bara, jag har hört att folk med kraftig benstomme har svårare att gå ner i vikt, har du kraftig benstomme?

Jag svarar i videoformat..
Hoppas du fick svar på din fråga! Jag vet som sagt inte men jag tror inte benstommen påverkar vikt nedgången. Även om den gör det så haka INTE upp dig på en sån grej. Testa ändå, jag rekommenderar starkt LCHF!! Om du vill gå ner i vikt alltså, det kanske bara var en undran.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du svarade med video :) ja jag fick absolut svar på min fråga!

2010-11-26 @ 21:38:07
Postat av: anna och sanna

hahahaha! gud, vilket himla kul klipp, nu kommer vi vara glada hela dagen:) du är så söt och vi älskar verkligen din blogg! mer videoklipp åt folket (gärna med telefonsamtal, investigera gärna i andra frågor.)massa kramar

2010-11-28 @ 16:47:18
Postat av: Marion

Riskerar man att hamna på din blogg när du ringer så kommer jag inte svara mer ;) Haha!

2010-11-28 @ 18:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0