Dofteri doftera

Jag fortsätter på doftämnet. Hudlotion är ju livs viktigt för mig. Jag älskar alla som doftar lagomt mycket och är feta men ändå går in i huden fort. Jag har ju min All time favorite

Det finns ingen annan som lever upp till denna lotion. Jag stödjer inte kungahuset men jag gillar denna så mycket att jag köper den i alla fall. Att förpackningen sedan är rosa är ju underbart. Tub är bättre än flaska! Det finns inget dåligt med denna FÖRUTOM att de inte säljer den längre. Kungabröllopet är slut och så även dessa.

Nu har jag dock hittat en ny som kanske kan bli en favorit. Den doftar vanilj, möjligtvis lite för mycket men det kanske blir bättre när jag vant mig. Rosa förpackning med guld, ser ny och fräsch ut.
Har ni provat dessa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dem där "kungliga" finns ju kvar på Dollar store...

2010-10-23 @ 16:57:05
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-24 @ 01:02:01
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: anny

Jag älskar vanilj, och gick faktiskt och köpte samma lotion efter att ha läst ditt inlägg. Sedan påmindes jag om att jag hatar när hudlotion luktar, eftersom jag inbillar mig att det krockar med parfymen, och det helt enkelt blir för mycket doft. Men den luktar så gott så jag är villig att ge den en chans och möjligen avstå från parfym.

2010-10-24 @ 10:55:30
URL: http://aaanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0