Flashback

Idag har jag tittat på Kungarna av Tylösand. På eftermiddagen när jag stod i duschen kom jag på mig själv att jämföra karaktärerna i serien med dom som fanns i den trea jag delade med Linda i nästan 3 år. Tänkte dela med mig av detta trots att det bara är dom som verkligen umgicks med mig under de åren som kommer fatta vilka människor jag pratar om. Jag har valt att endast skriva förnamn så att jag kan NEKA till vem som är vem senare i livet haha..

Jockiboi = Anderas
En person som är väldigt känslig och om han lärde sig att stå upp för sig själv så skulle han komma långt. Han är också äcklig och jävlig slemmig när han e full. Kan vara allmänt otrevlig men är väldigt snäll och ödmjuk mot de han känner.

Emelie = Linda (förr i tiden)
Jävligt snäll och accepterande mot allt och alla. Är aldrig tjurig utan undviker konflikter och lever ett skönt men ändock lite jämt liv liksom, som för mig är lite tråkigt. Men alla ser henne som den snälla!

Nemo = Erik
Detta är killen som alltid drar hem en tjej och allt som oftast en ny tjej varje kväll. Han är ganska ordningsam men bryr sig inte nämnvärt om småbråk när han e full. Slåss inte ofta utan slingrar sig smidigt undan!

DJ Nathalie = Madde
Partytjej som gillar utelivet. Väldigt pratig och trevlig mot de flesta. Verkar gilla att jobba och är driftig.

Biskit = Andreas nr 2
Helt vidrig bara. Så jävla självgod och smörig och kan slå runt på 1 sekund till att vara skit elak och korkad. Kan bete sig när han är nykter men antar att det inte händer alltför ofta. Jobbig!

Miss Cami = Johanna (hon var ju inneboende hos oss ett tag)
Super trevlig och lättsam tjej som ändå har den där känsliga sidan. Blir lagomt full och är alltid trevlig mot alla om de inte gjort henne eller hennes vänner någonting.

James = Henrik
Som en stor pappa som tar hand om alla. Är alltid snäll utom väldigt sällan då han får utbrott över något som gäller vänner. Pratar gärna och mycket, kan ses som lite smörig(iallafall James).

Erica = Hanna (tyvärr var jag en riktig argbigga tidigare)
En tjej som skäller på allt och alla hon inte gillar. Säger vad hon tycker och tänker i alla situationer. Slåss ibland och gå emellan bråk. Lessnar ganska fort på dryga fulla idioter. En ganska sur människa. Gillar att ha städat och att folk ska ha lite hyffs.

Haha var inte detta lite kul? Det är helt sjukt passande personligheter alltså. Förutom jag då förstås jag är egentligen inte alls lika butter som Erica. Har ni kollat på detta program eller?

Kommentarer
Postat av: Marion

Tja, när kan det ha snöat? Vid kvart i tre-tre nånstans.. Det är ju så man vill gå i ide :S

2010-10-16 @ 13:51:29
Postat av: Linda Larsson

Hahaha va rolig du är vännen =)

2010-10-16 @ 18:13:42
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Sanna

hahhaha fan va kul, och det roligaste var ju att du utnämndev dig själv till Erica haha=)

2010-10-16 @ 19:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0