Helt tom och lite arg

Jag känner mig helt tom i bloggfingrarna. Har liksom ingenting jag vill säga till er alla på en och samma gång. Jag vill bara ha myskvällar med mina bästa vänner och prata förtroligt om allt och inget.

Jag vill hitta ett jobb och tjäna sjukt mycket pengar, jag är grymt avundsjuk på hon den där bloggaren som skrev att hon fakturerade 213 tusen till ett företag för annonserna på hennes blogg för EN månad. Fan vilka enkla pengar, jag är grön av avund:).

Igår hade vi tacokväll hemma hos mamma och pappa med Linda, Sam, Nils, Vidar, mormor och morfar som tack för all hjälp med hund och barn när vi var borta.

Idag har jag varit i skogen och dragit fram träd, känner att jag har lite ilska i mig som måste ut, kan inte riktigt sätta fingret på varför heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0