Ingen bra blogg dag?!


Kommentarer
Postat av: Emma J

va kul att du gillade köttfärsgrejset!!! Riktigt kul!! :D

2010-10-27 @ 20:14:50
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja det blev lite rörigt hehe :P

Ja men lite lat måste man ju få vara hehe :P

2010-10-27 @ 21:38:45
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Marion

Jag tycker du skriver bra om det du gör, varierat och bra.



Såg din kommentar att du funderade på att hälsa på, men jag var dock inte hemma ;) Gå in på min blogg och läs om Hollywood-musen så får du dig ett gott skratt.

2010-10-27 @ 22:07:46
Postat av: Marion

Menar du på allvar att jag ska låta en vildmus springa runt i köket!? Aldrig i livet... Det är ju snuskigt, dom kan ju ha massa sjukdomar :P



Har dammsugit upp både råttskit och kattmaten jag kom åt nu, så nu hoppas jag den tar sitt pick och pack och drar. Orkade inte dra fram kylen, så det får väl gå tills imorgon...

2010-10-27 @ 22:30:09
Postat av: Sanna

Hej världens bästa hanna, nu har jag varit så busy här med allt nytt i buenos aires. Din blogg är super bra så det har varit stressande att inte kunna läsa allt.



Nu är det bara några timmar kvar till vägdag jippie!!!=)jag tror bergis du gått ner 20 kg!=) Det är så himla kul att det går så jäkla bra! appropå det där med skinnet (huden haha!)så tror jag man får hoppas på det bästa, och känns det inte bra när du gått ner allt så finns det både mer o mindre dramatiska lösningar på det oxå. Jag tycker du ska fortsätta skriva mkt om LCHF o gärna ta upp lite vad folk skriver om till dig, frågor de har osv (du behöver inte berätta vem de är) är ju super intressant att läsa vad folk undrar över, gärna lite roliga recept som du hittar ang dieten, annars så är det härligt att bara läsa om allt annat som händer i ditt liv!=)

2010-10-28 @ 02:39:58
Postat av: sanna

recepttjejen Emma verkar super snäll!=)

2010-10-28 @ 02:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0