Kul att ni kommer tillbaka

När jag var på Mallorca så sjönk mina besökare med typ hälften. Men nu verkar ni ha hittat tillbaka, skoj tycker jag. Trots att jag personligen nog skulle tycka det var roligare att läsa om sol, bad och sommar än om sjukdom, bitterhet och vardagsliv. Eller är det dieten ni dras till? Isåfall kan jag berätta att jag åter igen gått ner 15 kg det är 0,4 kg från vikten jag hade när jag åkte. Så jag hoppas på att vara tillbaka på -15,4kg på torsdag.

Känner mig inte så sjuk idag som jag trodde att jag skulle vara. Lite snuvig men ingen feber, hade feber igår kväll tror jag. Låg under täcket och frös men var ändå kokhet. Men jag känner mig fortfarande lite off.


Kommentarer
Postat av: Moberg

Söt bild ! :) krya på dig :)

2010-10-11 @ 17:10:00
URL: http://sverige.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0