Nytt soffbord

Jag har fortfarande inte tagit mig för att köpa ett nytt soffbord. Men nu är det nog dax. Kanske blir det IKEA imorgon med mamma? Jag hoppas det men finns det verkligen något bord jag vill ha?
Exempel
Bord 1
799 kronor

Bord 2
599 kronor

Bord 3
Om man köper två så blir det lite mysigt kanske?!
299 kronor styck

Bord 4
199 kronor

Bord 5
799 kronor
Vilket bord gillar du mest?
Jag kan inte bestämma mig, men bord 2 & 3 känns väldigt mycket mig! Men är det så praktiskt att ha hål i bordet? Vad händer om man spiller då?!. Bord 4 är billigt och bra med lite förvaring där under men ändå högt så Baltazar får plats där under. Bord 5 ser roligt ut men kanske inte så praktiskt. Kanske finns något på Jysk?

Kommentarer
Postat av: Läsare

Bord nr 4 har jag! Billigt o bra! Stadigt, lagom höjd... bra bord helt enkelt =)

2010-10-29 @ 19:05:10
Postat av: Linda

Jag gillar fyran, och har tänkt köpa det länge. Ska bara försöka övertyga David :P Bord 5 är också coolt :)

2010-10-29 @ 19:33:52
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Belgo

Jag skulle satas på nr 5

2010-10-29 @ 20:49:19
Postat av: siri

femman är snygg! :)

2010-10-29 @ 20:55:28
URL: http://sirianna.devote.se
Postat av: Johanna

Bord nr 1 helt klart! Snyggt!! Jag tror ditt rum blir större med ett runt bord =) Köp inte 2:an och 4:an! Jag har ju ett sånt och det går typ inte att torka av! Trasan fastnar i träet och dammet ligger kvar. Och om man spiller, vilket jag har gjort hundra gånger, blir alla saker som ligger i lådan blöta =( Om du inte lackar det såklart men känner jag dig rätt så är det inget du har lust med?!

2010-10-30 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0