Shopping?!

Nu när jag fått igång inloggningen till banken har jag insett att jag har lite slantar jag kan shoppa för. Men vad ska jag köpa? Jag är inte sugen på något alls. Jag vill inte handla kläder nu eftersom jag ska gå ner så mycket mer i vikt och jag kan inte köpa några möbler för jag har ingen plats. Lite ljus kanske? För det har jag ju bara några hundra.

Nä, jag får nog följa med som smakråd till Sofia, hon har fått för sig att köpa ett runt vitt bord?! Förut ville hon ha ett barbord i trä så någonting har ju ändrats!
Baltazar är nöjd idag iallafall. Han älskar att vara med på yoga och tittar hela tiden på mig med ett undrande uttryck och huvudet lite på sne. Men vi har även hunnit borstning och bra med promenader idag.

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Du kan köpa grejer från Oriflame av mamma hehe ;) Blink, blink :P

2010-10-28 @ 22:05:35
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0