Skjuta upp saker och ting?!

"De flesta människor skjuter upp till imorgon vad de borde gjort igår."

Det var dagens citat och det är precis vad jag har gjort med tvätten. Jag har inte alls orkat med att ta tag i den. Den har stått här i påsar och tagit upp minst 2 kvadratmeter av min lya. Men nu sörreni är alla plagg där de hör hemma. Så jag är nöjd och glad och lägenheten är renare än på länge. Sängen är obäddad och täcke med kuddar är ute på balkongen. Så nu har jag bara en jobbig sak kvar att göra idag och det är såklart att bädda sängen.

Johanna åkte precis hem, hon kom mitti städ kaoset. Men jag tycker det känns bra med kaos, för det är bara då jag kan på ordning och reda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0