Sköljmedel is lovely

Jag älskar dofter, doftljus, schampon eller balsam nu då, eld doft, kladdkakedoft från ugnen och sköljmedel. Jag tror jag är väldigt känslig för dofter så det få inte dofta för starkt. Tex som Softlan sköljmedel blir jag jättedålig av. Likaså rök odör och vissa parfymer.

Jag hittade inte mitt vanliga Comfort igår så då började jag lukta på en massa andra märken och vart ledde det?! Jo till att jag köpte 4 nya sorter. Så typiskt mig, men nu har jag sköljmedel i några månader iallafall:).

Mjukt & Skönt köpte jag i två dofter. Det bästa är att förpackningen är bra för naturen och även innehållet är lite bättre än andra sköljmedel. Ett stort pluss är de super gulliga flaskorna.



Jag köpte också lite sötare dofter av märket Soft Touch, vilket är tillverkat av samma företag som ovan fast en annan "kategori" kanske. Dom doftar underbart men väldigt mycket så vi får se om jag tål dom eller inte.


Vad använder ni för sköljmedel?

Kommentarer
Postat av: Sis

blå comfort...ständigt !!!!

2010-10-22 @ 15:39:52
URL: http://lindamjonsson.blogg.se§
Postat av: Johanna

Ett sköljmedel som garanterat är giftigt och väldigt miljö ovänligt! Jag får så dåligt samvete av allt miljöprat och är värdelös på att köpa KRAV osv =( Borde nog iaf börja källsortera!

2010-10-22 @ 15:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0